Световният гигант Coca-Cola стъпва на пазара за мляко. Продуктът Fairlife ще излезе през декември на пазара в САЩ. Той ще струва два пъти повече от обикновеното мляко, но ще съдържа 50% повече протеини и калций и 30% по-малко захар.

Шефът на клиентския офис на компанията Кларк Дъглас твърди, че млякото ще има много по-добър вкус от това, което сме свикнали да пием.

"Решили сме да инвестираме в млечния бизнес и сме наясно, че няма да завалят пари отведнъж, но ще берем плодовете си по-късно", казва Дъглас на пресконференция.

Fairlife ще работи с американски фермери и за момента ще се продава само в САЩ.

Според статистиката през изминалите години в Америка продажбата на мляко е спаднала с 8%, като много от американците изобщо не консумират мляко./ Lifestyle.bg