Продължението на една от емблематичните и най-успешни игри за Xbox 360, Gears of War, ще бъде пет пъти по-голямo от оригиналът.

По-дълги кампании, по-големи оръжия, повече врагове и още по-гладко преживяване ще бъдат налице благодарение на Unreal енджинът. Или поне така смята Клиф Блезински, човек отговорен за създаването на кървавата поредица.

"Unreal Engine не спира да еволюира. Осветяването на героите се е подобрило значително, околността е разрушима, на всеки обект в играта може да се взаимодейства физически. Изобщо толкова много неща има, че GoW2 ще е поне пет пъти по-голяма от предшественика си." - казва Блезински.

Според него, екипът работи на пълни обороти, за да може да представи нещо повече от едно просто продължение, като се възползва максимално от възможностите на "кутията" и същевременно мисли извън нормалните граници.

"Xbox 360 няма да стане по-добър. В момента той е една стабилна платформа", допълни още той.

"Затова този път планината ще отиде при Мохамед."

HiComm