На 28 април, в Маями LG Electronics представи публично една от най-смелите маркетингови кампании на нов продукт. Компанията разкри, че широко рекламираните в цял свят през последния месец нови телевизионни серии на филма "Скарлет" са всъщност реклама на нова серия дизайнерски телевизори с това име.

Кампанията, измислена от вицепрезидента на световния маркетингов отдел на LG Куан-Съп Лий и екип от рекламни и маркетингови агенции, включва трейлър на новия сериал, показващ Наташа Малти като Скарлет - секси и “бойна” екшън героиня с червено око, печатна и интернет реклама, билбордове.

Марката LG не се споменава никъде – нито в трейлъра, нито в другите рекламни материали за “сериала”. Премиерният трейлър е заснет в Банкок и се “завъртя” в цял свят от началото на април. Билбордове за "Scarlet" се появиха в големи градове като Париж, Лос Анджелис и Сингапур преди месец, докато видео и банери се публикуваха в сайтовете Gawker, Variety и E! преди 2 седмици.

Те всички препращаха зрителите към сайта на кампанията "www.scarletSeries.tv", който съдържаше трейлър като за истински предстоящ филм, кадри от заснемането му, интервюта с главните герои и с режисьора, материали за даунлоуд, саундтрак и др.





Кампанията на "сериала" в България започна едновременно със световната – с телевизионна, печатна и он-лайн реклама. "Очевидно е, че искахме да заблудим хората, но поне го направихме по забавен и завладяващ начин", коментира Тим Алеси, рекламен директор в LG Electronics.

Кулминацията: Завесата се вдига


28 април, Маями.

Червен килим пред Pacific Design Center посреща холивудските звезди, дошли да уважат световната премиера на най-новия проект на режисьора Дейвид Нътър – телевизионните серии „Скарлет”. Пред репортерите на входа позират един след друг Линдзи Лоуън, Мишел Родригез, Кели Брук и др.

19:30ч., завесата се вдига.

Наташа Малти – Скарлет и режисьорът Дейвид Нътър излизат на сцената под овациите на гостите,очакващи премиерата на новия сериал.
В този момент никой все още не предполага какво ще се случи.

Светлините изгасват и на екраните се завърта 60-секундния трейлър “Скарлет”, последван от кратък документален филм за създаването на телевизионните серии.

Ред е на изненадата.

Отново се завърта трейлърът Скарлет, но този път има нещо различно - Скарлет показва истинското си лице.

За първи път присъстващите в залата разбират, че Скарлет всъщност не е главната героиня на нови хитови телевизионни серии. Или поне не в традиционния смисъл на думата. “Скарлет” е нова серия LCD телевизори на LG Electronics.

Светлините отново се включват. Гостите са изненадани, но и впечатлени. Пред тях е новият дизайнерски телевизор на LG Electronics...

Как изглежда в крайна сметка новият продукт на LG - горе вдясно